V první řadě je potřeba zajít osobně s občanským průkazem na Finanční úřad nebo zaslat žádost přes Daňový Portál pomocí přihlašovacích údajů do datové schránky, pro identifikační údaje. Stránku naleznete na Daňový Portál MFČR a kliknete na ŽÁDOST O AUTENTIZAČNÍ ÚDAJE DO EET
POZOR! V každém případě Vám budou přístupové údaje odeslány na e-mail do několika dnů. Počítat s touto prodlevou!
Pokud víte, co potřebujete nebo se s námi chcete poradit, které pokladní řešení je pro Vás ideální, zjistěte si tyto informace co nejdříve. Potom se zaměřte na stabilitu Vašeho internetu. Všechny pokladní systémy na trhu mají na komunikaci se serverem Finančního úřadu pouze 2 sekundy na získání FIK kódu pro účtenku. Pokud se do této doby neodešlou potřebná data, na účtence se vytiskne pouze BKP kód. Neodeslané účtenky je proto potřeba odeslat jednotlivě nebo hromadně později. Pokud nemáte přístup k internetu na delší dobu, domluvte si frekvenci odesílání s Finančním úřadem.
Nezapomeňte na příspěvek na zavedení EET, jedná se o JEDNORÁZOVOU SLEVU na dani ve výši 5.000,- pro fyzické osoby na pořízení evidenčního zařízení.
Pokud máte vybranou pokladnu nebo aplikaci s tiskárnou pro Vaše zařízení, vyřídíme objednávku a zjistíme termín instalace u Vás. Je třeba počítat s tím, že čím blíže k termínu spuštění Vaší fáze, tím více se bude doba dodání objednávky a termínu instalace prodlužovat.
Více informací a novinky o pokladnách KASA FIK naleznete na www.kasafik.cz